Filtres Òptics Modulables analitzadors de gas d’alta precisió de Tunable AS

Els Filtres Òptics Modulables de l’empresa Noruega Tunable AS són la darrera incorporació al nostre catàleg de productes per a anàlisi de gasos. Aquests analitzadors de gas poden mesurar múltiples gasos simultàniament. A més, són altament sensibles, petits, robustos i es poden adaptar a una àmplia gamma d’aplicacions.

El cor del seu equip és un Filtre Òptic Modulable patentat, que combina la més nova nanotecnologia i microtecnologia (MEMS) amb la més que contrastada espectroscòpia IR. Gràcies a aquesta combinació permet anàlisis multigas en temps real, de forma ràpida, fiable i precisa i sense manteniment.

El model T1000 , el seu analitzador de Gas Natural, permet mesurar:
De C1 a C5,
CO2, i N2,
Poder Calorífic, Número de Metà i Índex de Wobbe,

Prestacions similars a les d’un cromatògraf, però sense els inconvenients associats (costos d’operació, temps de resposta, manteniment, sense ampolles de calibratge, etc)

EL model T2500 , el seu analitzador CEMS especialment dissenyat per al control d’emissions en vaixells, l’anàlisi del gas d’ebullició (BOG), entre d’altres i permet mesura simultània de CO, CO2, NO. NO2, CH4 i SO2

Per a més informació podeu contactar amb MATELCO, SA.

Picture of Equip Tècnic Matelco

Equip Tècnic Matelco

Autor

Et pot interessar: Les nostres solucions
Comparteix l'entrada
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Pinterest